Garageport

Idag vart en riktig överrasknings-bra-dag! Jag och Björn höll på att fixa lite hemma när Ida (min syster) ringer och säger att hon och Jens tänkte fara på café och sätta in garageporten. Oj vad bra! 
Så vi for på café alla fyra och fixade hela eftermiddagen. Jens och Björn fixade med garageporten vi tidigare hade fått av Mats Webiörn. 
Under tiden så fixade jag och Ida med lite av varje.. vi letade fram asfalt..
Ida tog sig an uppdraget att klättra ut på garagetaket och plocka ihop glassplitter. 
Sedan var det dags för middag och Ida och jag hämtade thai-mat på Bredbyn. Vi dukade upp fint på den stora altanen. Var faktiskt väldigt mysigt att äta där med ån rinnandes i bakgrunden!
 
Garageporten kom på plats. Porten var mindre än öppningen så det blev en liten provisorisk lösning. Men det är mycket bättre än presseningen vi har haft där innan! 
 
Om ni tänkte på det så har jag fått en liten mage.. På bilden när jag håller på att plocka fram maten så kanske ni kan ana den även fast det blev en väldigt mörk bild. Japp, jag och Björn väntar på en liten bebis! I december är den beräknad och allt verkar flyta på som det ska hittills. I början av graviditeten så mådde jag inte alls bra.. så egentligen så har hela maj och juni mest handlat om att överleva! Haha! Nä skämt å sido men jag har kräkts och mått illa och orkade inte göra mycket extra.. Samtidigt fick Björn passa upp rätt mycket och fixa mat och hela köret.. Så det har blivit gjort mycket mindre här på café under vår och sommar än vi hade tänkt. Men det är väl strunt samma! Grundorsaken till att man inte hunnit/orkat med så mycket kan man ju inte "grämmes" över! 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Stort Grattis till magen!

Upp