Riva kök

Alltså man har det ju för bra! När jag kom från jobbet idag så kom Ida precis för att hälsa på. Björn körde balar för fullt så jag skulle vara ensam hela kvällen. Vad ska vi göra frågade jag? Hon visste inte så jag föreslog att vi skulle åka och plocka hjortron. Nä det ville hon inte så jag föreslog att vi skulle fara på café och riva kök. Okej! Oj det var ju enkelt! Så vi åkte mot café och efter bara en liten stund slöt Jens också upp! Så vi rivde bort lite ur köket, eller dom, jag stog mest bredvid och bar ut lite saker. Myclet bra att det blev påbörjat! Ca hälften av inredningen fick vi bort! 


Tanken är att vi ska riva ur all köksinredning och ta bort alla golvmattor till att börja med. Så får vi se i vilket skick själva golvet är.. 
Tusen tack för hjälpen Ida och Jens! 
| |
Upp