Helgens fynd!

Alltså det här med blocket.. plötsligt så ser man en annons med saker som man inte haft en tanke på att vi skulle behöva köpa i det här läget. Men, man måste ju ta vara på tillfällena!
Så imorse kollade Björn igenom blocket och hittade en annons med lite allt möjligt i. Det var ett hus som skulle rivas så det var ju lite olika saker som de sålde bort. Vi nappade på att det fanns element och spegeldörrar. Så vi lastade släpvagn och tog med oss Jens och Ida och åkte en sväng för att införskaffa lite grejer. 
Väl på plats var det ju att riva ner det vi ville köpa. Så det blev några element och åtta spegeldörrar med karm! Som sagt så var väl dörrar inte det viktigaste att köpa just nu.. Men det var mycket dörrar till lågt pris! :) 
 
Riktigt fina rejäla dörrar! Tack Ida och Jens för att ni följde med och hjälpte till! Även papsen ryckte in och hjälpte till när vi väl var hemma och skulle lasta av.
Snart måste vi börja sätta in lite av grejerna vi hämtat.. Men jag har ju inte berättat att jag även fått tag på badrumsinredning.. Så det ska vi också hämta framöver, snart har vi tillräckligt med prylar för att kunna börja jobba ;) 

Allmänt | |
#1 - - Solveig Eriksson:

Följer er blogg från Luleå. Min syster bor i Stockholm och gör på samma sätt. just nu sitter jag i mitt torp i Norrflärke och läser om era senaste aktiviteter. Helt fantastiskt. Önskar er all lycka till med renoveringen och en riktigt Glad Påsk!

#2 - - Anonym:

Lovad fina!

#3 - - Anonym:

Haha! Vad fina skulle jag ju skriva. //lena

Upp